Zoran Šarović

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quod cum accidisset ut alter alterum necopinato videremus, surrexit statim. Nos autem non solum beatae vitae istam esse oblectationem videmus, sed etiam levamentum miseriarum. Qui potest igitur habitare in beata vita summi mali metus? Quamquam id quidem, infinitum est in hac urbe; Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Sed ad bona praeterita redeamus.

Quare, quoniam de primis naturae commodis satis dietum est nunc de maioribus consequentibusque videamus. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Etenim semper illud extra est, quod arte comprehenditur. Idemque diviserunt naturam hominis in animum et corpus. Itaque homo in primis ingenuus et gravis, dignus illa familiaritate Scipionis et Laelii, Panaetius, cum ad Q. Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. Duo enim genera quae erant, fecit tria. Eam tum adesse, cum dolor omnis absit; Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Ergo et avarus erit, sed finite, et adulter, verum habebit modum, et luxuriosus eodem modo.

Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur; Eadem nunc mea adversum te oratio est. Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. In quo etsi est magnus, tamen nova pleraque et perpauca de moribus. Sed ad haec, nisi molestum est, habeo quae velim. Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. At habetur! Et ego id scilicet nesciebam! Sed ut sit, etiamne post mortem coletur? Iam doloris medicamenta illa Epicurea tamquam de narthecio proment: Si gravis, brevis; Ergo adhuc, quantum equidem intellego, causa non videtur fuisse mutandi nominis.

Duo Reges: constructio interrete. Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Ita nemo beato beatior. Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur. Bonum liberi: misera orbitas. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda.