Milutin Anđelić

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etenim semper illud extra est, quod arte comprehenditur. Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Ita redarguitur ipse a sese, convincunturque scripta eius probitate ipsius ac moribus. Terram, mihi crede, ea lanx et maria deprimet. Duo Reges: constructio interrete. Alterum significari idem, ut si diceretur, officia media omnia aut pleraque servantem vivere. Nam adhuc, meo fortasse vitio, quid ego quaeram non perspicis.

Omnia peccata paria dicitis. Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Quo modo autem optimum, si bonum praeterea nullum est? Hoc enim identidem dicitis, non intellegere nos quam dicatis voluptatem. Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest. Tum Piso: Quoniam igitur aliquid omnes, quid Lucius noster? Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris;

Cur id non ita fit? Ne vitationem quidem doloris ipsam per se quisquam in rebus expetendis putavit, nisi etiam evitare posset. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Itaque hic ipse iam pridem est reiectus; Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Quid loquor de nobis, qui ad laudem et ad decus nati, suscepti, instituti sumus? Graece donan, Latine voluptatem vocant.

At certe gravius. Si enim ita est, vide ne facinus facias, cum mori suadeas. At enim, qua in vita est aliquid mali, ea beata esse non potest. Itaque rursus eadem ratione, qua sum paulo ante usus, haerebitis. Tollitur beneficium, tollitur gratia, quae sunt vincla concordiae. Septem autem illi non suo, sed populorum suffragio omnium nominati sunt. Tuo vero id quidem, inquam, arbitratu.